torsdag 11 januari 2007

Nytt år, nya mål.

Come on man, stop the war!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Bra jobbat!

Bäst i början. Sen liten svacka måste jag erkänna. Vid 22' blev det bra igen.

Tracklist bitte!

Jocke sa...

Oj, en riktig analys! Jag är hedrad. Jag misstänkte att vissa partier skulle vara lite mesiga för en Berghain-man. Tracklist enl. följande:

1.Petter - Untight
2.David Amo & Julio Navas vs D-Nox & Beckers - Memory Cell
3.Chris Lake - Release
4.MYNC Project - Something on your mind Switch remix
5.Alan Braxe - Vertigo Bangalter remix
6.Joris Voorn - Take off
7.Ame - rej
8.Justin Timberlake - My love diplo remix vs. Peace Warriors

Anonym sa...

DJ Shitajså

Bra där!

Anonym sa...

Jag måste skriva av mig! Eftersom jag inte har en egen blogg så parasiterar jag i andras kommentarer. Jag va iaf på ”dj-bar” på café opera nyss, en tillställning där sveriges bästa klubb ska utses. Representerade var 18 st klubbar från sthlm, gtbg och malmö. Vann gjorde Bliss från gtbg, men det är en parantes i sammanhanget. Anledningen till mitt behov av utlopp är dj Mosquito, fikets egna hus-dj. Som kvällens näst sista akt bestämde han sig för att stjäla showen.
Detta gjorde han genom att, i kronologisk ordning, sumpa sin skiva med den senaste svenne-housen, vilket ledde till att han på typiskt brats-manér pekade F U till alla närvarande. Dj Mosquito följde upp detta med att knäppa upp sin skjorta, knapp för knapp, i takt med musiken (som han äntligen fått igång). När skjortan var uppknäppt och Alice DJ ekade i högtalarna bestämde han sig för att göra the electric bugaloo, med tragiska påföljder. Dj Mosquito ramlade ner två ggr från dj-båset. För att rädda den hopplösa situationen bestämde sej myggan för att stage dajva ner från scenen. Ingen tog emot honom. Dj Mosquito blödde ner hela sin vita skjorta. Han fick ledas av scenen efter 2, av sina 6 tilldelade, minuter av sweet music.
Jag har aldrig skrattat så mkt… jag är iofs ka-ra-te-full…


Jåni

Anonym sa...

Lägg upp länken till 'jag gör väsen av mig' också